به من بگو

به من بگو
دوستم داری
من تمام هستی ام را دامنی می کنم
تا تو سرت را در آن بنهی
تمام روحم را آغوشی میسازم
تا تو در آن از هراس بیاسایی
تمام نیرویی را که در دوست داشتن دارم
دستی می کنم تا چهره تو را نوازش کند
تمام بودن خود را زانویی می کنم تا بر آن به خواب روی
خود را
تمام خود را به تو می سپارم تا هر چه بخواهی از آن
بیاشامی
از آن برگیری
هر چه بخواهی از آن بسازی
هر گونه بخواهی باشم!!!
تو فقط بگو دوستم داری...
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم دی ۱۳۹۸ ساعت 17:43 توسط حوای عاشق
|
تمامی مطالب این وبلاگ مخاطب خاص دارد...